پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید  دانش‌آموزان هنرستان استان خراسان رضوی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان

بازدید دانش‌آموزان هنرستان استان خراسان رضوی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان

- 1402/06/28

تور بازدید دانش‌آموزان هنرستان استان خراسان رضوی از سرزمین علم و فناوری نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، گروهی از دانش‌آموزان هنرستان استان خراسان رضوی، با هدف تطبیق آموخته‌های علمی و آشنایی بیشتر با اصول و مهارت‌های علمی رشته خود از سرزمین علم و فناوری نوجوانان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور سیدمهدی مظلوم‌زاده، مشاور امور دانش‌بنیان و میتراسادات ناظر، کارشناس روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، نوجوانان ضمن بازدید از سرزمین علم و فناوری نوجوانان با فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مراکز مختلف پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدند.

شایان ذکر است برای ایجاد انگیزه در نوجوانان و آشنایی بهتر با فرایند شکل‌گیری یک شرکت موفق، احمدکمالی مدیر عامل شرکت هیراد رباتیک پارسیان، عضو مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت که در حوزه پلتفرم آموزش، طراحی، ساخت و تولید در زمینه رباتیک مبتنی بر برنامه‌نویسی فعالیت دارد به ارائه تجربیات و بیان قصه مسیر پیشرفت خود پرداخت. 

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم و فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثرگذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر سید مهدی مظلوم زاده سید مهدی مظلوم زاده میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.